Friday, March 18, 2011

Selepas Mencirit Dari Berdebat Pemuda Umno Larut Terus Tak UpDate Blog

Kahkah..kesian pemuda Umno Larut apabila ketua nya yang lari mencirit dengan cabaran debat kepada Pemuda Pas tempoh hari sudah tidak Up date blog.

Ini Kita ketahui bahawa Ketua Pemuda Umno Larut ini tiada pengetahuan, tiada ilmu, dan tiada idea sebab itu kita lihat blog nya macam hempas nyok. Tiada tulis yang bernas yang penuh dengan idea yang baru. Kalau kita mengambil kira buku yang di bacanya barangkali sampai muka surat tiga.

Tiada idea dan tiada pengetahuan akan menyebabkan nya akan kalah Debat. Kerana kekuatan debat ialah kebernasan hujah di sahehkan dengan fakta.

Sekiranya nak menulis blog dengan hujah dan fakta pon tak boleh, tergagap apakah dia mampu untuk naik ke pentas dan berhujah dengan lawan.

4 comments:

Kg. Bechah said...

Terbaikkkkk....... sejukkkkkk...

ketua pemuda pekan selasa said...

KP umno larut bukan seorg yg pandai berhujah.. mungkin akademiknya x berapa tinggi.. lgpun sdr anuar hanya menang dgn kelebihan 1 undi dlm pemilihan bahagian..

Kg. Bechah said...

Satu undi je... Hebat tu... nanti ada yang belot, PAS tu banyak sikit majoriti yg dia dapat. tak payah bubar dun.... tak payah menghadap tok penghulu....

Anonymous said...

jom kp sekalian berdebat dgn sy pasal islam..nk x?add di fb sy permatadicari@yahoo.com